پاركت پاركت .

پاركت

محبوب ترين طرح كاغذ ديواري

 كاغذ ديواري پرطرفدار

انتخاب محبوب ترين آلبوم كاغذ ديواري با توجه به تنوع البوم هاي كاغذ ديواري و سليقه ي متفاوت مردم بسيار سخت است اما اگر ميانگين انتخاب مشتريان و درصد شفارش ها و استقبال آنها را در نظر بگيريم ميتوانيم آلبوم هاي كاغذ ديواري رو به رشد و پرفروش كه داراي محبوبيت هستند را تشخيص دهيم

كاغذ ديواري پوستري از جمله محصولات پر طرفدار در ميان هواداران كاغذ ديواري است كه مي تواند برگرفته از عناصر طبيعت، جلوه هاي انساني و در كل هر تصويري كه شما به آن علاقه نشان مي دهيد. پوستر متناسب با اتاق كودك الهام گرفته از شخصيت هاي كارتوني مورد علاقه كودكان مي تواند نقش بسيار مهمي در رضايت كودكان و آرامش كودكان در اتاق خويش ايفا كند. در كل كاغذ ديواري پوستري مي تواند محيط كار يا زندگي شما را به محيط جذاب و پر انرژي تبديل خواهد كرد و شما خواهيد توانست به خوبي احساس رضايت را تجربه كنيد. تيراژه هارموني ارائه كننده انواع محصولات مرتبط با دكوراسيون همواره در تلاش است تا بتواند رضايت شما مشتريان را جلب كند.

تهيه كاغذ ديواري پوستري تيراژه هارموني

 

تيراژه هارموني ارائه دهنده انواع كاغذ ديواري، پاركت و لمينت پاركت همواره پيشگام در عرضه محصولات متنوع به بازار كاغذ ديواري مي باشد. براي آگاهي از انواع مدل هاي كاغذ ديواري عرضه شده توسط تيراژه مي توانيد به سايت كاغذ ديواري مراجعه كنيد.
اگر علاقه مند به گشت و گذار در دنياي زيبا و پر از تنوع كاغذ ديواري هستيد مي توانيد سايت تيراژه هارموني را بازديد كنيد و در صورت نياز با كارشناسان و مشاوران ما در تماس باشيد. 


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمينت، كاغذ ديواري طرح دار، مدل كاغذ ديواري، كاغذ ديواري آبي، كاغذ ديواري ضد آب، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۲:۰۷ توسط:نادر رفيعي موضوع:

كاربرد رنگ سفيد و آبي در دكوراسيون

رنگ سفيد و آبي دركوراسيون داخلي  

ايجاد بافت، شكل و چاپ روي رنگ سفيد راه بسيار مناسبي براي ايجاد كنتراست در اتاق‌ها و فضاهاي سفيد است. رنگ آبي مغز انسان را تهيج كرده و انسان را فعال ميكند. و معتقد هستند كه نور آبي مهمترين عامل در هشياري مغز است.

رنگ هاي سفيد و طرح هاي شلوغ و شاد هميشه مورد علاقه طراحان دكوراسيون بوده اند و وبسايت Architectural Digest نمونه هايي از طراحي دكور داخلي خانه هاي اعياني با رنگ هاي سفيد و آبي را جمع آوري شده است.
حمام سنتي عمارتي انگليسي با طراحي آنوسكا همپل ديزاين با پانلي از كاشي هاي طرح هلندي متعلق به سال 1730 بالاي وان ويكتورين، ظروف چيني و گلدان دسته دار ايتاليايي قرن نوزدهمي.
اتاق خواب سنتي با طراحي نانسي مورتون با مبلمان پالت رنگي آبي، سفيد و سبز در عمارتي در فلوريدا؛ ميز بامبو با دكور سفارشي آبي رنگ؛ پارچه پرده اي از Brunschwig & Fils.
كتابخانه/اتاق كار معاصر در پنت هاوسي در نيويورك با طراحي شركت رابرت كوتوريه؛ عكس بالاي ميز يانسن از Elliott Erwitt و پارچه هاي ملافه اي از Loro Piana؛ آباژور ايستاده از Bernd Goeckler و قالي از Orley Shabahang.

انواع كاغذ ديواري

انواع كاغذ ديواري سه بعدي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۷:۰۲ توسط:نادر رفيعي موضوع:

چگونه يك كاغذ ديواري مدرن انتخاب كنيم

 چگونگي انتخاب كاغذ ديواري مدرن

شايد اين سوال در ذهن شما پيش بيايد كه طرح هاي مدرن براي كاغذ ديواري چه تفاوتي با ساير طرح ها دارند. براي دستيابي به پاسخ اين پرسش پيشنهاد ما به شما مطالعه ي ادامه ي اين پست است. از شكيبايي شما متشكريم.

زماني كه براي انتخاب و خريد كاغذ ديواري مدرن شروع به ديدن نقش و طرح هاي مختلف مييكنيد ،ممكن است تعدد طرح هاي مدرن آنها كمي شما را سردرگم كرده و توانايي انتخاب درست را از شما خواهد گرفت.دراين قسمت ميخواهيم كه با گفتن چند نكته ي ساده به شما در  بهترين خريد كاغذ ديواري كمك كنيم.
ست كردن كاغذ ديواري با وسايل و مبلمان خانه به شما يك فضاي يكدست و دكوراسيوني زيبا ميدهد ،اين در حالي هست كه اگر در هنگام انتخاب كاغذ ديواري به رنگ و طرح مبلمان و كفپوش ها توجه نكنيد همان كاغذ ديواري فضاي خانه يا محل مورد نظر شما تبديل به مكاني آشفته و شلوغ ميكند كه نميتوانيددر آن احساس آرامش و تمركز ذهني داشته باشيد.

اگر ميخواهيد با حوصله فضايي متفاوت و خاص را براي محل كار يا منزل خود تدارك ببينيد و اهل ريسك كردن هستيد به شما پيشنهاد ميكنيم كه دست روي كاغذ ديواري هايي بگذاريد كه چندين رنگ در كنار هم و از تناليته هاي متفاوت درآن استفاده شده است.

 كاغذ ديواري مدرن 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۲:۳۰ توسط:نادر رفيعي موضوع:

گونه هاي مختلف كاغذ

انواع گوناگون  كاغذ

1- كاغذ ابري: نوعي كاغذ تزئيني براي ورود يا درون جلد كه از دوره تيموري به بعد در ايران رايج گرديد. ابري هاي همدان و كشمير معروف بوده است.

2- كاغذ باليغ: كاغذ بسيار مرغوبي كه در شهر پكن (خان باليغ - شهر خان) ساخته مي شد.جنس كاغذ بسياري از كتب و اوراق خطي نفيس ايران كاغذ خان باليغ است.

3- كاغذ زر افشان: (نوعي تزئين بر روي كاغذ) براي زر افشان كردن كاغذ مقداري صمغ را به طرز خاصي روي كاغذ مي پاشيدند و سپس ورقه هاي نازك طلا را به آن مي چسباندند به طوري كه تكه هاي طلا مانند ستاره روي صفحه كاغذ مي درخشيد. اين نوع كاغذ را معمولا در حواشي كتب و اوراق گرانبها مصرف مي كردند.

4- كاغذ زر نشان: (نوعي تزئين بر روي كاغذ) براي زر نشان كردن كاغذ ابتدا بر روي كاغذ مقداري نشاسته با صمغ مي ماليدند و سپس ذرات زر را كه بي شباهت به اكليل فرنگي امروز نبوده است بر روي كاغذ مي پاشيدند. اين نوع كاغذ را براي كتب نفيس يا حواشي مرقعات و اوراق نفيس مصرف مي كردند.

5- كاغذ سمرقندي: يكي از معروفترين و مرغوب ترين كاغذ هاي مورد مصرف در طول سده هاي مياني دوران اسلامي كه در شهر سمرقند ساخته مي شد. كاغذ سمرقندي جزو اولين كاغذهاي ساخته شده در جهان اسلام بود كه در قرن دوم هجري، مسلمانان به كمك كاغذ سازان چيني اولين كارگاه ساخت آن را در شهر سمرقند بر پا كردند و از اين شهر صنعت كاغذ سازي به ساير بلاد اسلام راه يافت.

6- كاغذ شامي: نوعي كاغذ سفيد و به غايت شفاف و لطيف منصوب به شهر شام.تاريخچه كاغذ تيراژه هارموني ارائه كننده انواع كاغذ ديواري ,پاركت و لمينت پاركت در اين مقاله سعي داشته است تا اطلاعاتي هر چند اندك در مورد كاغذ و تاريخچه آن در اختيار شما قرار دهد.

از آنجا كه امروزه استفاده از كاغذ ديواري در دكوراسيون منازل و ادارات بسيار رواج يافته است .

با مراجعه به مقالات مرتبط موجود در سايت فروش كاغذ ديواري مي توانيد اطلاعات بيشتري كسب كنيد.

 مصارف كاغذ كرافت

كاغذ مستحكم لفاف و كيسه، كاغذ كرافت است كه از لينين حل شده در سولفات ساخته مي شود.تاريخچه كاغذظاهرا كاغذ را مردي چيني به نام (تسان لون) در حدود 105 م اختراع كرد و در چنين مراحلي تكامل خود را پيمود. كاغذ چيني مخلوطي از پوست درخت و كنف بود.كاغذ سازي در حدود 610 م به ژاپن و در 751 م به سمرقند راه يافت. در اواسط قرن دوم هجري كاغذ از سمر قند به بلاد اسلامي رسيد. گويند (فضل ابن يحيي برمكي) نخستين كسي بوده است كه در بغداد كارخانه كاغذ سازي داير كرد. در قرن 4 هـ ق كاغذ سازي در بغداد رواج تام داشت.(ابن النديم) از شش نوع كاغذي كه در عهد او معروف بوده نام مي برد و مي گويد كتاب را از كاغذ خراساني مي ساختند.

كاغذ ديواري

پاركت لمينت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۲۲:۱۳ توسط:نادر رفيعي موضوع: