پاركت پاركت .

پاركت

انتخاب يك رنگ خوب براي پاركت لمينت

چگونگي انتخاب رنگ پاركت لمينت

مطلبي كه پيش روي شماست ميخواهد به شما اين آموزش را بدهيد كه رنگ هاي پاركت ليمنت ها را با چه شرايط و با در نظر گرفتن چه نكاتي بايد انتخاب كنيد .به همين دليل ادامه اين مطلب براي شما كه ميخواهيد پاركت لمينت بخريد بسيار مهم و حائز اهميت است.

1.يك اتاق با لمينت و ديوارهاي روشن خانه را بزرگتر نشان مي دهد اما اگر فقط از رنگ هاي روشن استفاده شود، خانه سرد و بي روح خواهد شد.

2.اگر ديوارهاي اتاق تاريك اما لمينت و سقف روشن باشد، تاثير خطوط افقي بيشتر مي شود به عبارت ديگر به خطوط افقي بيشتر توجه شود.

3.در صورتي كه لمينت و سقف روشن و كل ديوارها تيره باشند اتاق باريك تر و بلندتر به نظر مي رسد.

4. پاركت لمينت تيره با ديوارها و سقف روشن اتاق را پهن تر نشان مي دهند.

5.يك اتاق با لمينت و سقف تيره و ديوارهاي روشن، پهن تر نشان مي دهند.

تيراژه هارموني ارائه دهنده انواع پاركت لمينت  با برند باراباس و با ضمانت نامه معتبر و خدمات فروش و پس از فروش با بهره گيري از كارشناسان و مجريان توانمند همواره با شما خواهد بود تا انتخابي ايده عال داشته باشيد.

ارتباط رنگ پاركت لمينت و فضاي اطراف

هر وسله اي كه ما در روزمره از ان استفاده ميكنيم به نوعي چه كوچك و چه بزرگ بر روحيه ي روزانه ما تاثير خواهد گذاشت.ما در اين مطلب ميخواهيم به شما بگوييمكه ميتوانيد با به كارگيري دقت لازم و انتخاب يك رنگ بسيار عالي از پارك لمينت ها روحيه ي روزانه خود را بسيار بالا ببريد.

رنگ پاركت لمينت كه انتخاب مي كنيد مطمئنا روي فضاي داخلي تاثيرگذار است.با آگاهي از اين كه رنگ، نور و فضا به هم وابسته اند، انتخاب سخت تر مي شود. رنگ سقف و ديوارها و لوازم محيط تاثير قابل توجهي روي احساس شما مي گذارد.رنگ انتخابي مي تواند يك اتاق را بزرگتر، كوچكتر، پهن تر ، باريك تر ، عميق تر، بلندتر، روشن تر و يا گرم تر نشان دهد.

 تاثير رنگ پاركت لمينت بر فضا

كاغذ ديواري

پاركت لمينت


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمنيت، رنگ هاي پاركت لمنيت، پاركت لمينت تيره، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۲۶:۴۲ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :