پاركت پاركت .

پاركت

پاركت لمينت

 دليل استفاده از پاركت لمينت 

براي استفاده از پاركت و نوع پاركت لمينت در منزل  نكته ايي مهم است و آن مزيت هاي زياد پاركت لمينت مي باشد اين مزايا شخص را راغب به استفاده از پاركت لمينت ميكند و بسيار عالي است.در اين مطلب از مزاياي استفاده از پاركت لمينت گفته شده است تا شما بيشتر از اين نوع پاركت اطلاع داشته باشيد. 


1- پيش از اينكه پاركت لمينت را نصب كنند در زير آن فوم نصب مي كنند . همين امر باعث مي شود به نوعي مانند عايق عمل كند و از انتقال صدا جلوگيري كند .
2- اين فوم علاوه بر اينكه از انتقال صدا جلوگيري مي كند , عايق حرارت و برودت نيز مي باشد .
3- پاركت لمينت ها نسبت به پاركت هاي چوبي قديمي مقاومت بيشتري در برابر آب دارند . 
4- عدم استفاده از چسب در هنگام نصب پاركت لمينت باعث ميشود كه به كف آسيبي وارد نشود و هر موقع لازم بود ميتوان آنها را جمع كرد و مجددا نصب كرد .
5- پاركت لمينت در مقايسه با پاركت هاي قديمي در مقابل اجسام نوك تيز بسيار مقاوم هستند .
6- به سهولت و به سرعت قابل نصب هستند .

آشنايي با  جنس  پاركت لمينت

پاركت لمينت كه از الياف چوب فشرده ساخته مي شود و بر خلاف پاركت به صورت مستقيم از چوب درختان ساخته نمي شود . دليل نام گذاري آن اين است كه از پنج لايه فشرده ساخته شده است و هر چيز چند لايه اي را لمينت گويند . امروزه از پاركت لمينت به عنوان كف پوش بسيار استفاده مي شود و يكي از كف پوش هاي پر طرفدار و محبوب در منازل ، ساختمان هاي اداري و تجاري است . با وجود اين محبوبيت و مزاياي بيشماري كه پاركت دارد معايبي نيز دارد . با ما همراه باشيد تا در ادامه ي اين مقاله به برخي از معايب پاركت لمينت بپردازيم .


برچسب: پاركت لمينت، كف پوش، پاركت لمينت روشن، پاركت لمينت تيره، پاركت لمينت مربعي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۸:۳۱ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :