پاركت پاركت .

پاركت

چگونه يك كاغذ ديواري مدرن انتخاب كنيم

 چگونگي انتخاب كاغذ ديواري مدرن

شايد اين سوال در ذهن شما پيش بيايد كه طرح هاي مدرن براي كاغذ ديواري چه تفاوتي با ساير طرح ها دارند. براي دستيابي به پاسخ اين پرسش پيشنهاد ما به شما مطالعه ي ادامه ي اين پست است. از شكيبايي شما متشكريم.

زماني كه براي انتخاب و خريد كاغذ ديواري مدرن شروع به ديدن نقش و طرح هاي مختلف مييكنيد ،ممكن است تعدد طرح هاي مدرن آنها كمي شما را سردرگم كرده و توانايي انتخاب درست را از شما خواهد گرفت.دراين قسمت ميخواهيم كه با گفتن چند نكته ي ساده به شما در  بهترين خريد كاغذ ديواري كمك كنيم.
ست كردن كاغذ ديواري با وسايل و مبلمان خانه به شما يك فضاي يكدست و دكوراسيوني زيبا ميدهد ،اين در حالي هست كه اگر در هنگام انتخاب كاغذ ديواري به رنگ و طرح مبلمان و كفپوش ها توجه نكنيد همان كاغذ ديواري فضاي خانه يا محل مورد نظر شما تبديل به مكاني آشفته و شلوغ ميكند كه نميتوانيددر آن احساس آرامش و تمركز ذهني داشته باشيد.

اگر ميخواهيد با حوصله فضايي متفاوت و خاص را براي محل كار يا منزل خود تدارك ببينيد و اهل ريسك كردن هستيد به شما پيشنهاد ميكنيم كه دست روي كاغذ ديواري هايي بگذاريد كه چندين رنگ در كنار هم و از تناليته هاي متفاوت درآن استفاده شده است.

 كاغذ ديواري مدرن 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۲:۳۰ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :