پاركت پاركت .

پاركت

پاركت لمينت

 دليل استفاده از پاركت لمينت 

براي استفاده از پاركت و نوع پاركت لمينت در منزل  نكته ايي مهم است و آن مزيت هاي زياد پاركت لمينت مي باشد اين مزايا شخص را راغب به استفاده از پاركت لمينت ميكند و بسيار عالي است.در اين مطلب از مزاياي استفاده از پاركت لمينت گفته شده است تا شما بيشتر از اين نوع پاركت اطلاع داشته باشيد. 


1- پيش از اينكه پاركت لمينت را نصب كنند در زير آن فوم نصب مي كنند . همين امر باعث مي شود به نوعي مانند عايق عمل كند و از انتقال صدا جلوگيري كند .
2- اين فوم علاوه بر اينكه از انتقال صدا جلوگيري مي كند , عايق حرارت و برودت نيز مي باشد .
3- پاركت لمينت ها نسبت به پاركت هاي چوبي قديمي مقاومت بيشتري در برابر آب دارند . 
4- عدم استفاده از چسب در هنگام نصب پاركت لمينت باعث ميشود كه به كف آسيبي وارد نشود و هر موقع لازم بود ميتوان آنها را جمع كرد و مجددا نصب كرد .
5- پاركت لمينت در مقايسه با پاركت هاي قديمي در مقابل اجسام نوك تيز بسيار مقاوم هستند .
6- به سهولت و به سرعت قابل نصب هستند .

آشنايي با  جنس  پاركت لمينت

پاركت لمينت كه از الياف چوب فشرده ساخته مي شود و بر خلاف پاركت به صورت مستقيم از چوب درختان ساخته نمي شود . دليل نام گذاري آن اين است كه از پنج لايه فشرده ساخته شده است و هر چيز چند لايه اي را لمينت گويند . امروزه از پاركت لمينت به عنوان كف پوش بسيار استفاده مي شود و يكي از كف پوش هاي پر طرفدار و محبوب در منازل ، ساختمان هاي اداري و تجاري است . با وجود اين محبوبيت و مزاياي بيشماري كه پاركت دارد معايبي نيز دارد . با ما همراه باشيد تا در ادامه ي اين مقاله به برخي از معايب پاركت لمينت بپردازيم .


برچسب: پاركت لمينت، كف پوش، پاركت لمينت روشن، پاركت لمينت تيره، پاركت لمينت مربعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۸:۳۱ توسط:نادر رفيعي موضوع:

دقت در طراحي منزل

 ويژگي شناخت كف پوش 

در تمام منازل براي انتخاب كف پوش هميشه اينسوال بوده است كه  پاركت بهتر است يا سراميك ، تصميم گيري براي اين انتخاب كمي دشوار است و نياز به اطلاعات بيشتر در اين زمينه را دارد. توجه كنيد كه علاوه بر ظاهر متفاوت كه بين سراميك و پاركت وجود دارد . نكات قابل ملاحظه ي ديگري نيز وجود دارند كه مي توانند در تصميم گيري شما بسيار موثر باشند . كه بخشي از آن مربوط به سليقه ي شما و بخشي ديگر نيز مربوط به ويژگي هاي هر يك از آنها مي باشد . 
براي اينكه بتوانيد در اين مورد بهتر تصميم گيري كنيد بهتر است به اين سوالات پاسخ دهيد :
• ظاهر كف پوش براي شما در اولويت قرار دارد يا عملكرد آن ؟
• تا چه اندازه ميتوانيد براي تميز كردن و مراقبت از كف پوشتان زمان صرف كنيد؟
• ميزان رفت و آمد منزل شما تا چه اندازه است ؟ 
• ميزان مقاومت كف پوش در برابر اين رفت و آمد ها چقدر بايد باشد ؟

آيا پاركت  يا سراميك ؟


كف پوش تاثير بسيار مهمي بر ظاهر يك منزل دارد . قبل از انتخاب نوع كف پوش با در نظر گرفتن سليقه ي خود و تناسب با رنگ وسايل منزل بايد كاربري آن را نيز در نظر بگيريد . براي مثال اگر قصد داريد براي آشپزخانه كفپوش انتخاب كنيد با قاطعيت بايد به دنبال كف پوش هاي ضد آب باشيد . 
دو نوع بسيار رايج و محبوب كف پوش ها پاركت و سراميك مي باشد . اما اينكه پاركت بهتر است يا سراميك ، سوالي است كه هنگام تصميم گيري به خريد كف پوش به ذهن ها خطور مي كند . پاركت ها و سراميك ها هر يك مزايا و معايبي دارد ، هردو يه سهولت پاك مي شوند ، طرح هاي متنوع و زيبايي دارند ، حساسيت زا نيستند .با اين تفاسير پاسخ دادن به اين سوال كه پاركت لمينت بهتر است يا سراميك كار چندان آساني نيست .


برچسب: پاركت لمينت، كف پوش، پاركت لمينت روشن، پاركت لمينت تيره، پاركت لمينت مربعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۴:۰۰ توسط:نادر رفيعي موضوع:

فوايد يك پاركت لمينت

 مزاياي پاركت لمينت

ما تا به اين مطلب بسيار درباره خريد پاركت لمينت ها با شما صحبت كرده ايم.اما چرا ما به اين ميزان بر اين كار اصرار داريم.شما ميتوانيد اين مطلب را بخوانيد تا درباره اين موضوع اطلاعات كسب كنيد.

بهداشتي تر از موكت و كفپوش ها پلاستيكي

سهولتي بي نظير در تعمير در مقايسه با موكت و كفپوش

دارا بودن لايه ضدخش

دارا بودن لايه مقاوم در برابر لك و آتش ناشي از سيگار

نصب آسانتر و سريعتر از كاشي و سراميك

نگهداري آسان

زيبايي و درخشندگي بيشتر نسبت به پاركت لمينت چوبي

قابليت نصب در مناطق مرطوب

قابليت نصب بر روي سيستم گرمايشي از كف

 دوام پاركت باراباس چه ميزان است؟

دوام در هر محصولي يكي از نكته هاي بسيار مهم است.به همين دليل ما در اين مطلب ميخواهيم به شما درباره دوامي كه پاركت لمينت ها دارند صبحت كنيم.تا بتوانيد با اطمينان بيشتر اين محصول را خريداري كنيد.

پاركت لمينت باراباس كف پوشي چند لايه اي است كه هر مكاني را با سطحي زيبا، ضد ضربه، نافرسا و ضدخش مورد پوشش قرار داده و با سطح ملاميني فشرده و ذره هاي مقاوم روئين براي دوام بيشتر در رنگ ها و طرح هاي متفاوت موجود است.

قابليت هاي پاركت لمينت باراباس


برچسب: پاركت لمينت، پاركت ليمنت باراباس، نصب پاركت لمينت، نگه داري پاركت لمينت، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۳۸:۵۲ توسط:نادر رفيعي موضوع:

طراحي يك منزل خوب

 چگونگي طراحي داخلي منزل

زيبايي محيطي كه در آن زندگي ميكنيد يكي از مواردي است كه شما بايد به آن بسيار توجه داشته باشيد.به همنيم نظور ما براي شما مطلبي را اماده كرده ايم كه ميتوانيد در ان بسيرا موثر تر از قبل عمل كنيد.به همين منظور شما ميتوانيد براي داشتن اين محيط ادامه اين مطل را بخوانيد.

اگر بين وسايلتان كه براي دكور استفاده ميكنيد وسايل قديمي وجود دارد، موقع چيدن وسايل طوري عمل كنيد كه اشيا دقيقا در مركز توجه باشند . در عين حال ميتوان اين جلوه را با نور پردازي زياد كرد

 در ايجاد دكوراسيون داخلي براي كفپوش هاي اتاق كوچك از پاركت لمينت بزرگ استفاده نكنيد  همينطور كه سراميك هاي كوچك فضاي بزرگ را جالب نميكنند. به عبارت ديگر بزرگي محيط با اندازه سراميك ها نسبت مستقيم دارد.

از گذاشتن گياهان و مخصوصا گل ها طبيعي معطر  در اتاق خواب هايتان دوري كنيد. استراحت طولاني در محيطي كه گياه معطر وجود دارد و مملو از گرد گياه است ميتواند باعث آلرژي شود ، مخصوصا افرادي كه سابقه بروز حساسيت را در خود داشته اند. در چنين وضعيتي توصيه ميكنيم از گل هاي مصنوعي استفاده كنيد.

پيش از ساخت دكوراسيون داخلي در معماري قالب سقف كاذب، آرك، گچ بري ها، ديواركوب ها و ....، بايد پيامدهايي را كه اين اجزا به محيط وارد ميكنند را نيز در نظر بگيريد. مثلا ميخواهيد يك سقف كاذب در محيطي با ارتفاع كم درست كنيدنه تنها جلوه زيبايي ندارد، بلكه سقف را بازهم از آنچه هست كوتاه تر نشان ميدهد.

در طراحي دكوراسيون داخلي استفاده از پرده هاي داراي طرح ناسازگار با محيط جدا خود داري كنيد

توصيه ميكنيم از يك فرش خوش نقش و نگار براي محيط هايي داراي رنگ ملايم استفاده كنيد و بر سطح لوازم ، دكورهاي از جنس پارچه حتي سطح كف اتاق ، اثري از طرح ها نقش هاي زيادي به چشم نمي آيد ، باعث تنوع بسيار زيادي ميشود و كمك فراواني بما ميكند.

استفاده رنگ هاي تند در فضاهايي كه شخص براي فعاليت كاري براي زمان زيادي در آن حضور دارند حركتي غير حرفه اي و ناشيانه ميباشد.

هنگام طراحي دكوراسيون داخلي براي نور پردازي درون خانه جهت بر قراري حفظ امنيت، ايجاد نور پردازي در پله ها را فراموش نكنيد .قراردادن چراق روشنايي در ابتدا و انتهاي راه پله براي اين منظور كافي است

ايجاد يك پالت رنگي مناسب در فضاي آشپزخانه، با چرخش رنگ هاي انتخابي در قالب لوازم دكوراسيون بزرگ و حتي خرده ريزها انجام پذير است. 

از كفپوش هاي پلاستيكي مانند مكالئوم و لينولئوم براي پوشش كف آشپزخانه استفاده نكنيد زيرا در مجاورت مستقيم با آب كنده مي شوند.

كاغذ ديواري

پاركت لمينت


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمينت، چسب كاغذ ديواري، نصب كاغذ ديواري، تهيه چسب كاغذ ديواري، چسب مخصوص كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۹:۴۵ توسط:نادر رفيعي موضوع:

انتخاب يك رنگ خوب براي پاركت لمينت

چگونگي انتخاب رنگ پاركت لمينت

مطلبي كه پيش روي شماست ميخواهد به شما اين آموزش را بدهيد كه رنگ هاي پاركت ليمنت ها را با چه شرايط و با در نظر گرفتن چه نكاتي بايد انتخاب كنيد .به همين دليل ادامه اين مطلب براي شما كه ميخواهيد پاركت لمينت بخريد بسيار مهم و حائز اهميت است.

1.يك اتاق با لمينت و ديوارهاي روشن خانه را بزرگتر نشان مي دهد اما اگر فقط از رنگ هاي روشن استفاده شود، خانه سرد و بي روح خواهد شد.

2.اگر ديوارهاي اتاق تاريك اما لمينت و سقف روشن باشد، تاثير خطوط افقي بيشتر مي شود به عبارت ديگر به خطوط افقي بيشتر توجه شود.

3.در صورتي كه لمينت و سقف روشن و كل ديوارها تيره باشند اتاق باريك تر و بلندتر به نظر مي رسد.

4. پاركت لمينت تيره با ديوارها و سقف روشن اتاق را پهن تر نشان مي دهند.

5.يك اتاق با لمينت و سقف تيره و ديوارهاي روشن، پهن تر نشان مي دهند.

تيراژه هارموني ارائه دهنده انواع پاركت لمينت  با برند باراباس و با ضمانت نامه معتبر و خدمات فروش و پس از فروش با بهره گيري از كارشناسان و مجريان توانمند همواره با شما خواهد بود تا انتخابي ايده عال داشته باشيد.

ارتباط رنگ پاركت لمينت و فضاي اطراف

هر وسله اي كه ما در روزمره از ان استفاده ميكنيم به نوعي چه كوچك و چه بزرگ بر روحيه ي روزانه ما تاثير خواهد گذاشت.ما در اين مطلب ميخواهيم به شما بگوييمكه ميتوانيد با به كارگيري دقت لازم و انتخاب يك رنگ بسيار عالي از پارك لمينت ها روحيه ي روزانه خود را بسيار بالا ببريد.

رنگ پاركت لمينت كه انتخاب مي كنيد مطمئنا روي فضاي داخلي تاثيرگذار است.با آگاهي از اين كه رنگ، نور و فضا به هم وابسته اند، انتخاب سخت تر مي شود. رنگ سقف و ديوارها و لوازم محيط تاثير قابل توجهي روي احساس شما مي گذارد.رنگ انتخابي مي تواند يك اتاق را بزرگتر، كوچكتر، پهن تر ، باريك تر ، عميق تر، بلندتر، روشن تر و يا گرم تر نشان دهد.

 تاثير رنگ پاركت لمينت بر فضا

كاغذ ديواري

پاركت لمينت


برچسب: كاغذ ديواري، پاركت لمنيت، رنگ هاي پاركت لمنيت، پاركت لمينت تيره، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۲۶:۴۲ توسط:نادر رفيعي موضوع:

پاركت لمينت مناسب

خريد پاركت لمينت

تيراژه هارموني بسياري از برندهاي دنيا در زمينه پاركت لمينت باراباس هميشه تلاش كرده محصولات با قيمت و كيفيت فوق العاده مشتري را راضي ميكند .

ليست قيمت انواع پاركت لمينت 

تيراژه هارموني با ارائه برند هاي مختلف كاغذ ديواري , پاركت لمينت سعي بر برآورده كردن نياز هاي تمامي مشتريان خود داشته است. شركت ما مفتخر است نماينده رسمي عرضه كننده پاركت لمينت باراباس در ايران باشد.


برچسب: پاركت لمينت باراباس، كاغذ ديواري، پاركت لمينت، كاغذ هاي ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۷:۵۷ توسط:نادر رفيعي موضوع:

استفاده از پاركت لمينت تيره در آشپزخانه

استفاده از پاركت لمينت تيره در آشپزخانه

وجود كف داراي پاركت لمينت تيره در محيط آشپرخانه با خود انرژي و تحرك به همراه مي آورد اما بايد توجه كرد كه رعايت نكات ايمني در آن بسيار ضروري ميباشد.بهترين روش استفاده از لمينت تيره در آشپرخانه هماهنگ كردن كابينت ها و ديوارهاي روشن با آن، كانتر مرمرين و شيرآلات و اكسسوري هاي برنزي است. اين آشپزخانه به طرز خارق العاده اي شگفت انگيز خواهد بود.

 گليم و پاركت تيره

اين سه مورد باهم محيطي سرشار از انرژي براي ما خلق ميكندرنگ زنده و نيمه تند، گليمي داراي طرح هاي خاص و تقريبا همسان با رنگ ديوار؛ در محيطي با كفپوش چوبي تيره به اتفاق هم فضايي زيبا و خوشايند خلق مي كنند. اين يكي از بهترين ايده ها براي دكوراسيون مكاني است كه پاركت لمينت تيره با كاغذ ديواري برجسته دارد.


برچسب: پاركت لمينت، پاركت لمينت تيره، كاغذ ديواري، كاغذ هاي ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۲۶:۰۵ توسط:نادر رفيعي موضوع:

اهداف برگزاري نمايشگاه تخصصي ساختمان

هدف از برگزاري نمايشگاه تخصصي صنعت ساختمان تهران

1: برگزاري نمايشگاه بصورتي جذاب براي فعالان و متخصصين اين حوزه

2:حركت در توسعه اقتصادي اين حوزه براي خروج از ركود

3:معرفي جديدترين فناوري ها در عرصه ساختمان و صنايع وابسته

4:فراهم كردن بستري عالي براي فعالان جهت تبادل اطلاعات با مشتريان خود

5:ايجاد فضايي عالي براي انتقال تجربيات بين فعالان در صنعت

6:ايجاد تنوع كالايي بسار گسترده در زمينه دكوراسيون داخلي مانند كاغذ ديواري، نور پردازي، پاركت لمينيت و......

7:ارائه خدمات استثنايي براي مشاركت كنندگان جهت تعامل با متقاضيان از طريق تهاتر

8:برگزاري نمايشگاهي هدفمند با شرايط حضور نسبتا يكسان از لحاظ جانمايي براي تمامي‌ مشاركت كنندگان

9:ايجاد رضايت شركت كننده ها از طريق پيدا كردن مخاطب عام و خاص براي آنها

خدمات اصلي در نمايشگاه تخصصي ساختمان تهران

اين خدمات شامل گروه فعاليت هاي خدماتي حوزه ساختمان ميباشند مانند فعاليتهاي انتشاراتي و علمي است. كليه وب سايتهاي تخصصي، مجلات و نشريات علمي، دفاتر حقوقي و بيمه اي تخصصي و آموزشگاهها كه به صورت خاص در حوزه مهندسي عمران، معماري و شهرسازي و كليه زمينه هاي مرتبط با ساختمان فعاليت دارند، در اين گروه ها هستند. همچنين مواردي همچون دكوراسيون ساختماني،كاغذ ديواري و پاركت لمينيت نيز جزو اين گروه قرار ميگيرند.


برچسب: نمايشگاه تخصصي صنعت ساختمان، پاركت لمينيت، كاغذ ديواري، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۷:۳۰ توسط:نادر رفيعي موضوع: